נזילה בצנרת וחשבון המים שלכם – אתם לא רוצים להזניח את הבעיה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילה בצנרת וחשבון המים שלכם - אתם לא רוצים להזניח את הבעיה

תנודות בחשבון המים מתרחשות מדי פעם, אך לרוב מדובר בתנודות מתונות שמתאזנות במהלך השנה. אולם, יש מקרים שבהם חשבון המים גדול בצורה חריגה, מה שמעיד על בעיה בצנרת. נזילה בצנרת וחשבון המים שלכם קשורים אחד לשני בקשר הדוק, וחשוב לדעת מה גורם לבעיה וכיצד לטפל מה.

גורמים נפוצים לנזילה

יש מספר גורמים נפוצים לנזילות בצנרת, כולל:

דליפה באסלה

האסלה היא אחד התורמים המשמעותיים לחשבון המים. כאשר יש נזילה באסלה, היא מבזבזת אפילו יותר מים וגורמת לניפוח של חשבון המים, ויש מספר סימנים לכך שעשויות להיות בעיות באסלה הביתית שלכם:

  • האסלה ממשיכה להרעיש לאחר השטיפה
  • יש מים שנקווים סביב בסיס האסלה
  • סתימות תדירות
  • ריח של ביוב קיים בחדר האמבטיה
  • המים לא "יורדים" כמו שצריך
  • סדקים באסלה (בגוף האסלה)

טפטוף ברזים

אפילו דליפות ברז קלות עלולות להפוך לבעייתיות, ולהוביל להגדלת חשבונות המים. בדרך כלל, ברז דולף נגרם בגלל גומי בלוי, שניתן להחליף בקלות. כמו כן, יש לבדוק את טבעת ה-O, אשר אוטמת את הברז; אם היא סדוקה, מים יכולים לדלוף לאורך גוף הברז כאשר השסתום מופעל.

הצטברות אבנית בתוך הברז יכולה גם היא לגרום לדליפות, אך בדרך כלל ניתן לנקות את האבנית ולפתור את הבעיה.

דליפות מתחת לכיור

דליפות אלו עשויות להיות קשות לאיתור ועלולות לגרום לנזק משמעותי. מקורות נפוצים לנזילות מתחת לכיור כוללים:

  • חיבור רופף למקור אספקת המים
  • חיבורים רופפים במערכת ניקוז הכיור

מכונת כביסה דולפת

מכונת הכביסה שלכם עלולה לדלוף מכמה סיבות, כגון אביזרי אמבטיה בלויים, צינורות פנימיים פגומים או צינורות אספקת מים פגומים.

יש לבדוק את חיבורי הצינורות בשסתומי הקיר, ולאחר מכן לעקוב אחריהם לחלק האחורי של מכונת הכביסה כדי להבטיח התאמה מאובטחת ואטומה למים.

מדיח כלים דולף

חפש סימנים של רטיבות, עיוות או שינוי צבע על הרצפות, הקירות והארונות בביתכם. אם יש לכם מדיח כלים בבית, ייתכן שיש בו דליפה, שגורמת לניפוח חשבון המים, ומומלץ לבדוק את האזור מסביב למדיח כדי לבדוק אם היא המקור לחשבון המנופח.

תיקון דליפות מים עם חברת ישראל ידין

נזילה בצנרת וחשבון המים שלכם קשורים אחד לשני באופן ישיר. כדי לתקן את הדליפה, צריך לאתר אותה קודם, ופה בחברת ישראל ידין אנחנו מספקים שירותי איתור נזילות מקצועי ומתקדם. אנחנו משתמשים בציוד חדשני, כולל מצלמה תרמית, כדי לבדוק איפה ברחבי הבית, או מחוצה לו, יש דליפה בצנרת.

לאחר איתור מקור הדליפה, אנחנו מספקים שירותי תיקון מתקדמים, וכן דוחות לחברות הביטוח. קבלני האינסטלציה המומחים שלנו מספקים שירות מקצועי בכל פעם מחדש, ואנחנו כאן עבורכם בכל עת. חברת ישראל ידין היא בעלת ניסיון של 40 שנה בתחום האינסטלציה, ומספקים שירות בפריסה ארצית עבור מגוון בעיות צנרת.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן