פרויקטים של איתור ותיקון נזילות בקנה מידה גדול

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

פרויקטים של איתור ותיקון נזילות בקנה מידה גדול

ישנם מקרים רבים שבהם יש נזילת מים נקודתית, במבנים פרטיים, בתי מגורים, בתי עסק, ומקומות אחרים.

ולם, יש גם לא מעט מקרים שבהם יש נזילות בקנה מידה גדול, שעלולות להביא להשלכות מרחיקות לכת. עבור פרויקטים של איתור ותיקון נזילות בקנה מידה גדול צריך את הניסיון ואת הידע הנדרשים, ובחברת ישראל ידין קבלן אינסטלציה מורשה זמין לכם כל המידע והשירות הנדרש בתחום הזה.

פרויקטים של איתור ותיקון נזילות בקנה מידה גדול

כיום יש מגוון שיטות אל-הרס לגילוי של נזילות מכל הסוגים, ולפניכם שתי השיטות המומלצות ביותר:

איתור נזילות עם ציוד אקוסטי

בשיטה הזו משתמשים בציוד ייחודי שמאתר ומזהה את גלי הקול המופקים ממים הזורמים בצינור. שיטה זו שימושית במיוחד לאיתור נזילות בצנרת תת קרקעית, שבהן בדיקה ויזואלית אינה אפשרית.

ציוד אקוסטי פועל עם חיישנים הממוקמים לאורך הצינור, שתפקידם לזהות את גלי הקול שנוצרים על ידי זרימת המים. החיישנים ממירים את גלי הקול לאותות חשמליים, שעוברים לאחר מכן למחשב ייעודי לצורך ניתוח.

אמצעות ניתוח האותות המתקבלים מהחיישנים, טכנאים יכולים לזהות את מיקום וחומרת הדליפה.

איתור נזילות עם מצלמה תרמית

שיטה יעילה נוספת לאיתור נזילות מים בקנה מידה גדול היא שימוש במצלמות תרמיות. מצלמות תרמיות עושות שימוש בקרינה אינפרא אדומה כדי לזהות הבדלי טמפרטורה בין משטחים שונים, כולל צינורות, מה שמאפשר להן לזהות חריגות טמפרטורה.

מצלמות תרמיות שימושיות במיוחד לאיתור נזילות בצינורות מעל פני הקרקע, בבניינים או במתקני תעשייה שונים. המצלמה מצלמת תמונות של משטח הצינור, תוך הדגשת אזורים עם טמפרטורות גבוהות יותר שנגרמות מחיכוך או חום שנוצר על ידי המים הדולפים. על ידי ניתוח תמונות אלו, טכנאים מקצועיים יכולים לזהות את מיקום וחומרת הדליפה.

תיקון נזילות מים בקנה מידה גדול

לאחר שמזהים נזילה באמצעות ציוד אקוסטי או מצלמה תרמית, חיוני לתקן אותה במהירות כדי למנוע נזק נוסף ולמזער עלויות. תהליך התיקון כולל בדרך כלל:

  • בידוד הקטע הניזוק של הצינור
  • ניקוי והכנת הצינור לתיקון
  • ביצוע תיקון של הצינור, או צינור התקנה של צינור חלופי
  • בדיקת החלק שעבר תיקון כדי לוודא שאין דליפות נוספות

איתור ותיקון נזילות מקצועי עם חברת ישראל ידין

פרויקטים של איתור ותיקון נזילות בקנה מידה גדול הם חלק מהשירותים הזמינים לכם בחברת ישראל ידין.

חברה שלנו יש ניסיון של 40 שנה בתחום האינסטלציה, ואנחנו מבצעים איתור של נזילות עם הציוד המתקדם ביותר. תיקון מקצועי על ידי המומחים שלנו עוזר למנוע זיהום שפכים, נזקי רכוש, עלויות תחזוקה גבוהות, נזקים מבניים, ועוד.

לאחר איתור של מקור הדליפה, אנחנו מספקים ייעוץ ושירותי תיקון במידת הצורך. אנחנו כאן עבורכם בכל עת ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית לדליפות קטנות וגדולות כאחד.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן